نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد لباس خادمی امام رضا(ع) بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان
سرخط خبرها

فرمانده نزاجا: آمریکا از کشور‌های منطقه در حال فرار است| دشمنان در مذاکرات روی مؤلفه‌های اقتدار ما انگشت گذاشتند

  • کد خبر: ۱۰۷۸۰۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
فرمانده نزاجا: آمریکا از کشور‌های منطقه در حال فرار است| دشمنان در مذاکرات روی مؤلفه‌های اقتدار ما انگشت گذاشتند
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در سایه توان نیروهای مسلح، گفت: دشمنان در پشت میز مذاکره روی مؤلفه‌های اقتدار ما انگشت گذاشته و آن را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، در پنجمین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان نیروی زمینی ارتش گفت: باید جایگاه ولایت فقیه در بین آحاد کارکنان ارتش تبیین و بیان شود که ولایت فقیه در قرآن و در نزد خدا و ائمه معصومین، چه جایگاهی دارد.

وی ادامه داد: وظیفه رهبری در رأس نظام جمهوری اسلامی، ابتدا فراهم‌کردن شرایط بهره‌مندی مردم از موهبت‌ها و نعمت‌های الهی است؛ اضافه بر این موجبات نیل به سعادت برای یک جامعه هم از کار‌هایی است که رهبر جامعه فراهم می‌کند.

سرتیپ حیدری افزود: از نظر عقل و شرع باید صراط مستقیمی وجود داشته باشد تا پشت سرش حرکت کنیم که این صراط مستقیم امروز همان، ولی‌فقیه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر می‌خواهیم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شویم باید از فرامین رهبری اطاعت کنیم؛ به همین دلیل یکی از اصول فرماندهی در نیروی زمینی را ولایت‌محوری قرار دادیم. هیچ فعلی را نباید انجام دهیم، مگر اینکه آن کار ریشه در فرامین رهبری داشته باشد و هیچ کاری را ترک نکنیم مگر اینکه نهی از آن در فرامین مقام معظم رهبری ریشه داشته باشد.

وی به موضوع اقتدار جمهوری اسلامی در سایه توان نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: اولین نشانه اقتدار ما این است که امروز ۵ کشور عضو سازمان ملل دارای حق وتو، بر سر میز مذاکره در مقابل ایران نشسته‌اند و به دنبال کاهش اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی هستند؛ علاوه بر این امروز ۱۴۳ رسانه شنیداری و دیداری شبانه‌روزی علیه نظام سخن‌پراکنی می‌کنند تا افتخارآفرینی نظام را بپوشانند.

وی با بیان اینکه موشک‌های دوربرد اقتدار نظام جمهوری اسلامی است؛ تصریح کرد: کدام کشور دنیا است که بتواند پایگاه عین‌الاسد را بمباران موشکی کند؛ این نشانه اقتدار ماست که آمریکایی‌ها از عین‌الاسد و کشور‌های دیگر منطقه در حال فرار هستند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه دشمنان در پشت میز مذاکره روی مؤلفه‌های اقتدار ما انگشت گذاشته و آن را نشانه گرفته‌اند، گفت: اگر بتوانند انرژی هسته‌ای را بگیرند بعد سراغ موشکی می‌آیند و آن را هم از ما می‌گیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به عدالت‌محوری، ولایت‌محوری و شایسته‌سالاری به عنوان اصول فرماندهی در این نیرو اشاره کرد و گفت: ما ۳۰ طرح لبیک را برای پیاده کردن این ۳ اصل فرماندهی داریم اجرا می‌کنیم و هدف ما پیاده‌سازی فرامین رهبری در نیروی زمینی است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتش اسلام، یک فرمانده باید در ۳ نقش ظاهر شود؛ اولین نقش، نقش فرماندهی نظامی است که باید عزل و نصب کند، دستور جنگ صادر کند و برنامه‌ریزی نظامی داشته باشد؛ نقش دوم، نقش یک پدر برای مجموعه خود است و از روزی که فرمانده شد باید به زیرمجموعه خود مثل فرزندان خود رسیدگی کند؛ نقش سوم، نقش رهبری است و یک فرمانده باید به فکر دنیا و آخرت کارکنان خود هم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->